CEPAT HAMIL DENGAN SET KESUBURAN SHAKLEE !!!

Kesuburan merupaka salah satu masalah kepada segelintir pasangan yang baru berkahwin mahupun sudah bertahun lamanya berkahwin. Mungkin ianya adalah masalah hormon yang tidak stabil. Kita sebagai manusia perlu selalu doa dan yakin dengan rezeki Allah SWT. Walaupun lambat atau cepat. Kita tidak boleh mudah begitu sahaja putus asa. Kita sebagai manusia boleh cuba mencari usaha lain iaitu dengan mencuba SUPPLEMEN SHAKLEE. 

SUPPLEMEN SHAKLEE boleh tingkatkan kesuburan kepada anda dan pasangan anda. SET KESUBURAN SHAKLEE yang disarankan ini juga sebenarnya bagi meningkatkan kesuburan bukan sahaja untuk isteri malahan untuk suami juga. Antara usaha yang dapat dilakukan adalah dengan mengamalkan pemakanan dan nutrisi yang betul dan seimbang untuk menyokong persenyawaan ovum dan sperma yang berkesan.

Bagi yang belum berkahwin yang ada masalah period better atasinya secepat mungkin kerana ia adalah salah satu punca SUSAH HAMIL. Dengan SET KESUBURAN SHAKLEE pasti dapat atasi masalah anda. Alhamdullilah yanie sudah tidak alami masalah period yang tidak teratur. 



JOM KLIK SINI UNTUK BACA MASALAH PERIOD TIDAK TERATUR YANIE :-
http://mommyelzavitamin.blogspot.com/2014/02/stress-masalah-period-tidak-teratur.html


Jom kita semua kita sebab-sebab sukar hamil dibawah :-

  1. Horman tidak stabil.
  2. Stress.
  3. Haid tidak teratur.
  4. Masalah keputihan yang melampau.
  5. Berat badan yang berlebihan.
  6. Pemakanan yang tidak sihat seperti air bergas dan makanan segera.
  7. Masalah rahim yang tidak kuat.

SET KESUBURAN SHAKLEE memang sangat SUPER HEBAT! Terdapat SET KESUBURAN ISTERI & SET KESUBURAN SUAMI.


SET KESUBURAN FULL SUAMI & ISTERI 


SET KESUBURAN SUAMI

VITA-E COMPLEX 

Vitamin E membantu meningkatkan hormon seks sama ada untuk  lelaki mahupun wanita. Keunikan Vitamin E Shaklee adalah kerana ianya turut mengandungi silenium berbanding lambakan Vitamin E lain di pasaran yang dijual berasingan dengan silenium. Ia juga sangat bagus untuk jantung dalam masa yang sama boleh meningkatkan pengeluaran hormon testosteron.


 ZINC COMPELX
Zinc memberi kesan terhadap pelbagai hormon termasuklah hormon seksual, hormone tiroid, kemandulan bagi lelaki dan perempuan, prostat dan tiroid yang tidak aktif . Kekurangan zinc juga dikatakan antara sebab kemandulan. Istilah yang digunakan adalah “Below the level of technical sterility”  bermaksud ‘di bawah paras kesuburan’.
 Ia mempengaruhi bilangan sperma (sperm count) dan pergerakan sperma (sperm motility). Justeru, zinc ini memang penting untuk meningkatkan kesuburan.



SET KESUBURAN ISTERI

 ALFALFA COMPELX
Alfalfa ini turut dikenali sebagai vitamin cinta. Ia membantu mengatasi rasa “sakit ketika bersama”, membantu atasi masalah keputihan, haid yang tidak teratur, senggugut dan membantu dalam hubungan suami isteri kerana fungsinya seperti herba Kacip Fatimah.

GLA COMPELX
Berperanan membantu mengatasi masalah haid tidak yang teratur dan membantu menghasilkan cecair serviks yang subur dan berkualiti. Lebih baik dari Primrose Oil.

ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP)
Energizing Soy Protein Shaklee mengandungi 22 jenis asid amino dan ia adalah satu-satunya produk di pasaran yang menyediakan 9 asid amino penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan manusia. ESP merupakan sumber protein biologi yang lengkap berasaskan tumbuhan yang secara semulajadi rendah lemak, bebas kolestrol dan kaya dengan asid amino penting.


TIPS MENINGKATKAN KESUBURAN DARI DR. HAMID ARSHAT:




1. Doa dengan bersungguh-sungguh.
2. Berusaha untuk menurunkan berat badan.
3. Bersenam selama 30 minit setiap hari.
4. Ambil supplement multivitamin, Vitamin E, Vitamin C dan Asid Folik.
5. Tenangkan jiwa dan emosi.
6. Setiap rawatan memerlukan tempoh 3 hingga 6 bulan untuk keberkesanannya.



" Kombinasi vitamin dan mineral SET KESUBURAN SHAKLEE akan beri harapan kepada suami isteri untuk memiliki cahaya mata. Jangan pernah berhenti berharap. Jangan pernah cepat putus asa tanpa berusaha. Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui. Banyakkan istigfar dan bersedekah. Jangan pernah berhenti berdoa dan bertawakal kepadaNya agar penantian kita untuk memperolehi zuriat diperkenankan oleh Allah yang Maha Berkuasa. INSYAALLAH. Harus yakin dan percaya dengan rezeki Allah SWT. Kerana rezeki kita semua ditangannya. Pasti akhirnya akan rasa KEMANISANNYA. AMIN.


NAK TRY BOLEH CONTACT YANIE. KEDAI YANIE BUKA 24JAM UNTUK ANDA !!!

Email : elyanie_cheros@yahoo.com
SMS@Whatsapp : 019-4644386

No comments:

Post a Comment