SET KESUBURAN. PERIOD TERATUR HATI RIANG GEMBIRA.

Period Teratur Hati Riang Gembira?????
Betul ke korang bila period teratur kita akan tenang, riang gembira dan tidak stress macam dulu lagi??

Jawapan dari yanie betul, betul, betul dan betul.
Nak tahu sebab kenapa bila period teratur hati riang gembira.

Sebelum itu korang sebagai waninta wajib baca link dibawah ini dulu. Baru korang akan tahu punca masalah period jadi tidak teratur.


Di atas yanie ada kongsikan sedikit PUNCA-PUNCA KITARAN PERIOD TIDAK TERATUR. Bagi wanita diluar kita perlu tahu. Jangan ambil mudah dan ambil sambil lewa masalah tersebut. Kerana sangat berbahaya. Yanie sudah cuba SET KESUBURAN SHAKLEE. Alhamdullilah semua sudah kembali baik. Syukur sangat. Jom yanie kongsikan cerita dibawah.

Semasa melanjutkan pelajaran ke POLIMAS. Masalah kesuburan yanie sering mengganggu. Mungkin stress dengan belajar, mungkin stress dengan rakan-rakan, mungkin stress dengan pensyarah, mungkin stress dengan rakan serumah dan mungkin stress dengan teman lelaki (maklum la cinta monyet dulu-dulu time belajar).

Selepas tamatkan pelajar mesej my upline Asilah Azmi. Yanie tanya mengenai produk kurus sebenarnya. Alhamdullilah terbuka pintu hati nak join SHAKLEE. Ambil set kurus dulu. Lepas sebulan yanie ambil pulak SET KESUBURAN SHAKLEE. Yanie ambil SET KESUBURAN SHAKLEE yang terdiri daripada ENERGIZING SOY PROTEIN, GLA COMPLEX dan ALFALFA COMPLEX. Korang semua nak tahu kelebihan 3 jenis supplemen shaklee bagi SET KESUBURAN SHAKLEE yang yanie ambil ini? 

JOM LIHAT GAMBAR DIBAWAH INI :-


Syukur sangat selama 3bulan yanie mengamalkan SET KESUBURAN SHAKLEE akhirnya yanie dapat mengatasi masalah nie. period teratur hati riang gembira. Syukur sangat period dah teratur. Yanie sudah tidak perlu risau. Tidak perlu jumpa doktor pakar. Tidak perlu stress memikirkan masalah yang sangat menakutkan ini. Sentiasa HAPPY GO LUCKY !! Amin. Syukur KeHadrat Ilahi.


NOTAKAKI : Anda mengalami masalah seperti di atas?
 Jom pm yanie dengan segera. Yanie akan bantu anda. Anda perlu konsisten dan niat dalam hati itu sangat penting. InsyaAllah Allah bantu dengan niat anda yang betul dan sentiasa usaha tanpa putus asa. Jangan tunggu lagi. Jangan malu dan segan. 


" Sihat Bersama SHAKLEE.
Mencegah lebih baik daripada Merawat. "



NAK TRY BOLEH CONTACT YANIE. KEDAI YANIE BUKA 24JAM UNTUK ANDA !!!

Email : elyanie_cheros@yahoo.com
SMS@Whatsapp : 019-4644386
FB PAGE :https://www.facebook.com/ElzaVitacom

JOM LIHAT VIDEO DIBAWAH. YANIE JUGA PERNAH ALAMI MASALAH PERIOD HAMPIR 6BULAN, AKHIRNYA PERIOD YANIE SEKARANG ON TIME DAN INI #shakleeEffect YANIE!

No comments:

Post a Comment