TIPS KULIT BERSERI DI AIDILFITRI

Assalammualaikum dan Salam Ramadhan kepada follower semua. Alhamdullilah hari ini genap hari ke-10 kita berpuasa. Syukur kehadrat Ilahi kerana masih diberikan kesempatan untuk merasa bulan ramadhan tahun ini. InsyaAllah pada bulan ini yanie akan terus kekal untuk berblog. Semoga impian yanie tercapai untuk sentiasa berblog mulai bulan ini. Amin.


Hari ini yanie nak kongsi satu "TIPS KULIT BERSERI DI AIDILFITRI". Mesti semua sudah tidak sabar menantikan bulan Syawal. Al Maklumlah yanie lihat dekat Pekan Ipoh ramai yang sibuk dan sungguh meriah mencari persiapan raya untuk keluarga tersayang. Kalau semua sudah siap sedia pastikan penampilan kita di hari lebaran tahun ini pun mesti lebih bersedia dengan penampilan yang super "GOJES SERTA MELETOP".


Yanie ada "something special" untuk berkongsi dengan anda. Nak tengok testimoni diri yanie sendiri tak? Syukur yanie hampir setahun dalam SHAKLEE. Tapi konsisten dalam SET KECANTIKAN SHAKLEE dalam 6bulan lebih. Sekarang yanie keluar hanya pakai bedak baby pun yanie rasa kulit nampak gebu sangat. Tidak perlu risau lagi. Cuma mekap sekali sekala bila keluar dengan en tunang kesayangan !


 
SEBELUM SERIUS MENGGUNAKAN SET KECANTIKAN SHAKLEE


SELEPAS SERIUS MENGGUNAKAN SET KECANTIKAN SHAKLEE


WAH KORANG LIHAT SENDIRI. LAIN SANGATKAN. NAK TAHU APA YANG YANIE AMALKAN? JOM LIHAT DIBAWAH. ANDA JUGA PERLU DAPATKANNYA DENGAN SEGERA. JANGAN TUNGGU LAGI. SUDAH CUBA PASTI TAHU KEHEBATANNYA.


INI SET KECANTIKKAN SHAKLEE YANG YANIE AMALKAN.

Alhamdullilah yanie amalkan 3 vitamin atasi. Syukur yanie rasa SHAKLEE adalah vitamin yang terbaik di dunia. Tiada kesan sampingan yang boleh rosakkan kulit muka kita. Yanie rasa gembira sebab kenal SHAKLEE awal.

---------------------------------------------------------------

Jom kita sama baca kebaikan 3 vitamin tersebut.


ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP)
✎ESP ialah PROTEIN. Protein adalah makanan terpenting untuk tubuh manusia.
✎Membantu membina sel2 baru bagi menggantikan sel lama yg rosak/mati.
✎Kulit lebih licin,gebu & awet muda.
✎Menganjalkan payudara & kulit.
✎Pengambilan ESP bersama suplemen-suplemen lain amat membantu dalam mengoptimumkan kadar penyerapan nutrient suplemen-suplemen tersebut ke dalam tubuh kita.


VITA-E COMPLEX
✎Menjaga kesegaran dan keremajaan kulit.
✎Melindungi kulit dari sinar ultra-ungu.  
✎Menjaga kelembapan kulit.
✎Menghapuskan radikal bebas yang merosakkan sel.


SUSTAINED RELEASE VIIA-C PLUS
✎Sebagai antioksidan kuat yang melindungi kulit daripada pencemaran udara dan sebagainya.
✎Merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit, yang akan menjaga kekenyalan, kelenturan, serta kehalusan kulit.
✎Mencerahkan kulit.


Bagi yang ingin dapatkan SET KECANTIKKAN SHAKLEE boleh hubungi yanie. Yanie akan bantu anda yang ingi dapat result yang terbaik untuk raya nanti. Jangan lepaskan peluang anda. Yanie tahu anda juga mampu untuk dapat penampilan yang super gojes di hari lebaran tahun ini. Sama-sama pegang impian serta cabaran untuk buktikan anda boleh.

--------------------------------------------------------------------------

ANDA JUGA BOLEH KLIK LINK DIBAWAH UNTUK TERUS  ORDER SENDIRI. MUDAH SANGAT DENGAN SHAKLEE .


-------------------------------------------------------------------------------

ANDA JUGA BOLEH HUBUNGI YANIE BILA-BILA SAHAJA. YANIE AKAN BERIKAN SERVIS TERBAIK PUNYA UNTUK ANDA YANG MENJADI CUSTOMER YANIE.

FB : https://www.facebook.com/elyanie.cheros
Email : elyanie_cheros@yahoo.com
SMS@Whatsapp : 019-4644386

No comments:

Post a Comment