5 Tips Turun Berat Badan Secara Sihat & Cepat.


Turun Berat Badan Secara Sihat & Cepat Untuk Anda Semua
Jom Kita Diet Secara Sihat Untuk Turunkan Berat Badan

Anda bakal pengantin baru tak lama lagi. Sedang runsing dan risau berat badan tak turun-turun pada majlis perkahwinan anda. Sudah tentu sekali anda tercari-cari tips untuk turunkan berat badan dengan sihat dan cepat. Supaya kita akan kelihatan lebih cantik dan menawan. Memang ramai yang inginkan cara turunkan berat badan dengan mudah tanpa perlu bersenam. Sebab semua yang ingin mendirikan rumah tangga pasti tiada masa langsung untuk pergi bersenam, maklumlah semua sibuk bekerja sampai abaikan kesihatan. Balik kerja mesti penat, nak berehat dulu, nak layan facebook dan newsfeed lagi, nak sms/bergayut dengan tunang dan teman lelaki serta tentulah nak baca Blog Sihat Cantik Yanie.

Anda sangat bertuah baca blog yanie kerana disini yanie akan kongsikan 5 tips turun berat badan secara sihat dan cepat yang yanie sendiri amalkan. Nanti boleh gunakan tips yanie ini tahu. Sebab yanie juga gunakan tips ini dalam masa 2minggu. Yanie juga sudah pun melangsungkan majlis perkahwinan bulan pada MAC 2015 ini. Syukur sangat dapat turun dengan sihat tanpa perlu bersenam. Jom lihat gambar yanie dibawah. Rasa seronok bila  lebih 10 orang cakap yanie kurus masa naik pelamin. Memang sangat ketara walaupun tak bersenaman.



Gambar Masa Berat Badan Naik Sebelum Kahwin.


Gambar Masa Tunang 3 May 2014


Sekarang jom yanie kongsikan 5 tips yang yanie gunakan untuk turunkan berat badan secara sihat dan cepat walaupun yanie memang malas nak bersenam. Yanie turun berat badan secara sihat dan makin cantik untuk majlis perkahwinan yanie. Yanie hanya tinggalkan nasi selama 2minggu. Alhamdullilah hasil yang sangat memuaskan.




Minum Air Masak Banyak.



Makan Sayur-Sayuran Yang Masak Direbus.



Makan Ayam/Ikan/Daging Yang Masak Stim/Kukus/Rebus.



Makan Banyak Buah-Buahan.



Makan Supplemen Slimming Dari Shaklee.


Gambar Masa Sanding 28 March 2015


Gambar di Danga Bay Majlis Perkahwinan Sepupu Suami2 May 2015
Boleh hubungi yanie untuk pertanyaan lebih lanjut.
Yanie punya kedai buka 24jam.
Jadi anda boleh take your time untuk berwhatsapp dengan yanie.

Email : elyanie_cheros@yahoo.com
SMS@Whatsapp : 019-4644386

No comments:

Post a Comment