Cabaran 30 Hari Blogging Day 6 : MY LOVE IN MY HEART

MY LOVE IN MY HEART FOREVER AND EVER UNTIL JANNAH.



Gambar Majlis Konvokesyen Di Polimas Kali Ke-27.
11-12 September 2013 di Dewan Wawasan Jitra Kedah.
Terima Kasih kepada semua ahli keluarga yang sudi turun hari majlis bersejarah yanie. InsyaAllah suatu hari nanti pasti mereka akan turun di Majlis Master Celebration Shaklee yanie. Amin. Amin. Amin.



Gambar Majlis Pertunangan Yanie & Zaer.
Pada 3 May 2014.
Alhamdullilah kami berkawan selama 2tahun 2bulan. Akhirnya kami buat keputusan untuk ikatkan tali pertunangan dan insyaAllah umur panjang kami akan di satukan pada awal tahun depan. Kami tidak mahu kawan lama-lama dan bila pergi mana-mana tanpa hubungan rasa macam tak seronok pula orang tanya. Sekarang orang tanya boleh jawab tunang. Tahun depan boleh jawab suami isteri. heeeee.
 Tunggu kami buat event dalam fb taw. 


Mereka semua di atas adalah yang sangat penting dalam hidup yanie. Yanie buat Shaklee demi mereka. Yanie nak bersama mereka. Nanti bila sudah berkahwin yanie nak jaga suami dan anak dengan tangan yanie sendiri. Yanie nak sentiasa dengan mereka. Bila family ada masalah yanie ada dengan mereka. Gembira bersama. Syukur Allah bagi peluang kepada yanie untuk bersama mereka. Sebab yanie memang impikan kerja dirumah dengan pegang income yang boleh bantu family dan suami yanie nanti. Mereka semua sokong yanie 100% buat Shaklee. Jadi yanie tak akan hampakan mereka. Yanie akan buktikan kepada mereka. 

I love My Parents
I love My Family
I love My Fiancee
I love My Shaklee
I love My MSS Group

Kepada anda semua follower yang baca blog yanie ini dan berminat untuk join yanie dalam SHAKLEE boleh hubungi yanie. Yanie akan bantu anda dalam bisnes SHAKLEE. Yanie akan guide anda. Jadi jangan lepaskan peluang. Jangan malu dan segan untuk hubungi yanie yerk.


FB : https://www.facebook.com/elyanie.cheros
Email : elyanie_cheros@yahoo.com
SMS@Whatsapp : 019-4644386
FB PAGE :https://www.facebook.com/ElzaVitacom

No comments:

Post a Comment