Cabaran 30 Hari Blogging Day 8 : FASHION TUDUNG SAYA KEKAL CANTIK DENGAN SET SHAKLEE

Selamat petang semua. Tajuk petang ini sangat susah la bagi yanie iaitu mengenai "Fashion Saya". Alahai yanie ini jenis bukan yang up to date dengan fesyen-fesyen terkini. Tapi yanie ini sebenarnya seorang yang simple sangat. Tak pandai pun nak bergaya macam orang lain. Yanie pakai apa sahaja yang ada dirumah ini. Jarang nak beli pakaian baru-baru setiap bulan. Maklumlah memang bukan kaki fesyen.

Ok yanie suka fesyen tudung yang mudah, cantik dan nampak comel. Tudung yanie pakai tak ada la mencecah ratusan ringgit. Tunggu Naik Master baru boleh pakai tudung yang mahal-mahal. Bagi yanie tudung yang mahal bukan ukurannya tapi tudung yang menutup aurat adalah ukuran bagi yanie. Harga yang mahal atau murah bukan ukurannya.

 
Ini tudung dari Adijuma. Tudung bawal yang labuh dan sangat selesa bagi yanie. Mudah serta senang bentukkan di bahagian depan. Memang syok pakainya. Kainnya lembut dan sejuk.




Ini pula shawl yang sangat sangat dan comel bila yanie pakai. heeeee. Siapa lagi nak puji kalau bukan diri sendiri. Shawl ini yanie beli dari kawan politeknik yanie "Kayla Hijab" : ini link fb dia https://www.facebook.com/muslimah.kila.7
Dia yang jahit sendiri. Shawl ini memang sangat lembut dan sejuk kainnya. Yang penting shawl ini labuh untuk dipakai. Shawl ini En Tunang kesayangan hadiahkan. Love you dear sebab bagi hijab untuk sayang. Sweetkan tunang yanie. Belikan shawl yang cantik-cantik lagi.



Tudung bawah ini yanie beli dekat kedai-kedai yang ada dalam Mydin Meru Ipoh. Tak de mahal macam Tudung Fareeda. Baru RM 29.90 sahaja setiap satu tudung di bawah ini. Yanie selalu pakai tudung sarung ini bila nak pergi restok barang Shaklee dekat Branch Ipoh. Sebab mudah, senang dan sangat selesa. Tak perlu sangat nak belit-belit bila time malas-malas nak siap cantik-cantik pergi Shaklee. hehehehehe. Pakai tudung sarung pun tetap cantik dan bergaya.




Banyak gambar di atas yanie nampak natural beauty sahaja. Sangat puas hati dah selesa bila keluar rumah hanya memakai bedak baby dan lipsmooth sahaja. Kerana tampil dengan kulit muka yang segar dan cantik. Yang penting bekas parut mahupun jerawat tidak ada. I love Set Kecantikkan Shaklee. Memang sangat berpuas hati. Bagi anda yang ingin tahu lebih lanjut mahupun Supplemen Shaklee boleh terus hubungi yanie. Jangan malu dan segan. Shaklee supplemen terbaik untuk anda.


FB : https://www.facebook.com/elyanie.cheros
Email : elyanie_cheros@yahoo.com
SMS@Whatsapp : 019-4644386
FB PAGE :https://www.facebook.com/ElzaVitacom

No comments:

Post a Comment