TETAP JATUH CINTA 1000% DENGAN SHAKLEE!


Sebabkan vitamin dibawah nie yanie jatuh cinta 1000% pada shaklee. Gla complex nie sangat hebat betul boleh buat yanie jadi tergila-gila dengan SHAKLEE.



GLA COMPLEX !
RM91.25
60biji

Time belajar dekat poli dulu yanie ada masalah period tidak teratur. Hampir 6bulan yanie tak datang period. Mungkin yanie stress dengan orang di sekeliling mahupun dengan pelajaran (hahahhah 😁😁).

Yanie pergi jumpa doktor di Jitra kedah untuk buat pemeriksaan sebab risau ada masalah penyakit lain yang tidak diingini. Alhamdullilah doktor cakap cuma ada masalah hormon. Tiada sebarang masalah kesihatan. Mesti awak banyak masalah yang sedang difikirkan. (Doktor macam tahu-tahu jer)

Selepas kenal Shaklee. Yanie terus grab GLA COMPLEX ini untuk betulkan hormon yanie. Alamdullilah yanie konsisten selama 3bulan masalah period dapat kembali normal. Sekarang yanie masih ambil gla. Period yanie sekarang sudah on time datang setiap bulan. Best sangat. Syukur pada Allah sebab permudahkan semuanya.

Yanie pun tak faham kenapa perlu ada viral negative yang nak sangat jatuhkan SHAKLEE. Hello!! Shaklee bukan baru 2 3tahun ok. Hampir 50 tahun. Terbukti berkesan selamat semulajadi dan halal.

Kami semua SID yakin dan percaya dengan SHAKLEE bukan sebab duit tapi kesan vitamin yang kami ambil sendiri mahupun keluarga. Jadi tolonglah kaji dulu baru bertindak. Jangan nak kecoh-kecoh.

Wah pergi jauh-jauh sikap negetive. Yanie hanya kawan dengan orang yang positive serta berfikiran positive.!!

FB : https://www.facebook.com/elyanie.cheros
Email : elyanie_cheros@yahoo.com
SMS@Whatsapp : 019-4644386
FB PAGE :https://www.facebook.com/ElzaVitacom

No comments:

Post a Comment