Seminggu Luka Kemalangan Sembuh

Assalammualaikum semua. Hari ini yanie gembira nak kongsikan cerita dengan kawan-kawan semua. Hanya seminggu luka kemalangan uda yanie sembuh dan sihat sedia kala. Di bawah inilah set yang uda yanie gunakan selepas di terjebak dengan kemalangan.

SET PEMBEDAHAN & SET SEMBUH LUKA 

Alhamdullilah selepas uda kemalangan yanie terus hubungi mak dekat Ipoh dan bagi tahu uda suruh consume ESP + ZINC untuk luka cepat sembuh, kering dan parut hilang. Masa uda yanie kemalangan yanie tidak ada di Ipoh. Syukur uda yanie nie dengar cakap orangnya sebab dia seorang yang sangat pentingkan penampilan wajah. Al-maklumlah pemain bola sepak wakil Perak. Uda bab kesihatan dan pemakanan memang dia sangat jaga tahu. Bukan senang dapat laki yang betul-betul yang sama macam uda yanie.

Jom kita lihat sama-sama lihat perkembangan baik dari uda yang consume Set Luka Shaklee + Herbal Blend.

Selepas Kemalangan. 
* Luka Basah.
* Darah Banyak.

Selepas Sehari Kemalangan :
* Luka  Makin Kering.
* Darah pun tiada.
* Rupen Kulit Jadi Keras.

Selepas Empat Hari Kemalangan :-
* Luka Kering.
* Parut Pudar.
* Kulit Nak Jadi Sekata.

Selepas Seminggu Konsisten :
* Luka Kering.
* Parut Hilang.
* Kulit jadi Sekata.

Sekarang uda sudah sihat sedia kala dan kekal consume Set Shaklee dengan konsisten sampai sekarang. Kesihatan perlu diutamakan. Jadi kita tak perlu kedekut duit untuk kesihatan sendiri. Jom sama-sama kita kekal sihat kekal cantik dengan supplemen Shaklee terbaik untuk anda diluar.

Gambar Uda Terkini.

Anda yang diluar sana yang inginkan Set Luka/Set Pembedahan Ini boleh terus hubungi yanie. Jangan tunggu lagi. Kekal Sihat Kekal Cantik dengan Shaklee. Jangan biarkan parut dan luka kemalangan menganggu anda sendiri.

FB : https://www.facebook.com/elyanie.cheros
Email : elyanie_cheros@yahoo.com
SMS@Whatsapp : 019-4644386
FB PAGE :https://www.facebook.com/ElzaVitacom

No comments:

Post a Comment