Artis Pun Join Shaklee?

Wah hari yanie semangat nak share dengan korang 1 kisah seorang artis ini. Dia ini memang pengguna setia Shaklee. Selalu yanie ada share pasal dia. Hari ini yanie dapat tahu dia sudah sah jadi Pengedar Sah Shaklee yang berdaftar.


Hebatkan?



Sebab produk yang hebat. Produk yang selamat. Produk yang berkesan. Produk yang semulajadi dan produk yang halal untuk kita semua. Memang Shaklee terbaik. Sebab itu akhirnya artis itu join Shaklee dengan sahnya.


Inilah artisnya : Rita Rudaini.




Ini Testimoni daripada Rita Rudaini : 




Sekarang Sudah jadi Pengedar Sah Shaklee. Korang lihat siap buat intasgram baru hanya untuk Shaklee. Bukan yanie sahaja yang sayangkan Shaklee. Rita Rudaini pun sayangkan juga tahu. Shaklee memang hebat. Buat semua orang jadi tak keruan.


Artis pun sekarang buat side income dengan bisnes. Korang nak tahu tak bahawa 9/10 rezeki adalah daripada perniagaan, Jadi tak salah kita mencari kerja sambilan ataupun sepenuhnya dengan berbisnes. Korang sendiri mahukan juga join Shaklee. Tapi tak tahu macam mana nak join Shaklee. Anda jangan risau, anda adalah paling bertuah kerana yanie sendiri ahli Shaklee sepenuh masa dirumah. Jadi nak tahu kelebikan sertai Shaklee? Anda hanya perlu KLIK dibawah sahaja.



Anda ingin tahu lebih lanjut dan berminat dengan supplemen Shaklee
mahupun berminat sertai yanie. 
Jangan malu segan dan biarkan terpendam. 
Jom kongsikan bersama yanie.
InsyaAllah yanie akan bantu anda semua.
Salam Sayang dari yanie untuk anda!

Email : elyanie_cheros@yahoo.com
SMS@Whatsapp : 019-4644386

2 comments:

  1. salam..

    saya singgah sini..nampaknya shaklee sudah makin popular dan jadi sebutan ramai..teruja dengan produk ni..^_^

    ReplyDelete
  2. Alhamdullilah. Nak cuba set shaklee boleh direct hubungi yanie.

    019-4644386
    Ini no yanie.

    ReplyDelete