Vitamin Rawat Penyakit Jantung.

Terdapat 4 langkah untuk Jantung Sihat :


Set Rawat Jantung Sihat mengikut 4 langkah diatas :

Bagaimanakah setiap supplement diatas itu berfungsi untuk merawat sakit jantung?
1. Phytocol-ST – Mencegah sakit jantung
Menghalang kolesterol dari makanan harian dari memasuki salur darah. Bila kolesterol tidak boleh memasuki salur darah, risiko salur tersumbat adalah rendah dan risiko sakit jantung juga rendah.
2. Omega Guard – Menurunkan risiko sakit jantung
Menurunkan paras LDL (kolesterol jahat punca utama sakit jantung) dalam darah dengan cara meningkatkan paras HDL (kolesterol baik) secara semula jadi. Omega Guard Shaklee adalah minyak ikan paling tulen dan pembekal HDL terbaik untuk atasi sakit jantung
3. CoQ Health – Menguatkan jantung
CoQ Health bekalkan enzim CoQ yang amat diperlukan oleh jantung untuk bekerja. Tanpa enzim CoQ yang cukup, jantung jadi lemah dan mudah kena sakit jantung
4. Vivix – Melindungi jantung
Melindungi sel jantung dari penuaan, membaikpulih sel jantung yang rosak dan memelihara kesihatan salur darah untuk fungsi jantung yang sihat dan elak sakit jantung.  Satu-satunya produk kesihatan di pasaran yang membetulkan terus DNA dalam sel badan.  
" Mencegah lebih baik dari mengubati. Tapi rawat sebelum ianya semakin teruk mahupun sudah parah kerana kesihatan yang diberi oleh Allah S.W.T adalah anugerah terindah untuk kita semua. Begitu juga tnggungjawab kita sebagai anak adalah menjaga kesihatan ibu bapa yang mempunyai masalah kesihatan. Bantulah masalah kesihatan yang di alami oleh ibu bapa kita. Balaslah jasa mereka dengan berikan mereka nutrisi hebat yang lebih selamat. "
Email : elyanie_cheros@yahoo.com
SMS@Whatsapp : 019-4644386FB 
PAGE :https://www.facebook.com/ElzaVitacom

No comments:

Post a Comment