NAK KULIT ANAK ANDA CANTIK & GEBU.

Seronoknya tengok kulit muka rania ini. Rania ini anak buah sulung yanie. Memang kesayangan yanie sebab 24jam ada dekat rumah dengan yanie. Kawan dengan yanie untuk bermain dan bergaduh bila ada dekat rumah, dalam kereta mahupun dimana sahaja. Memang suka bagi dia ini bising-bising sebab seronok menyakat dia ini

Mai yanie belanja gambar cantik & gebu kesayangan yanie ini. Baru je lepas ambil gambarnya nie. Putih gebu dan cantik kulit anak buah yanie nie sebab dari lepas berpantang memang consumer set shaklee. Dapat khasiat dan nutrien Shaklee daripada susu ibu yang dia minum.


Rania Zulaikha Binti Rusmawi
2tahun 1bulan

Masa umur Rania 6bulan yanie dan mula berikan dia mealshake Shaklee untuk ajar dia makan nestum dengan mealshake. Memang sepatutnya berikan makanan tambahan untuk anak kena cukup 1tahun keatas. Sebab yanie yakin & percaya supplemen Shaklee sangat semulajadi, selamat, berkesan & halal. Jadi kita sebagai SID dan pengguna setia Shaklee tak perlu ragu-rayu dengan supplemen yang kita ambil.

Alhamdullilah masuk umur Rania 1tahun-2tahun 1bulan (umur sekarang) yanie bekalkan kepada kesayangan yanie ini dengan Set Full Kanak-Kanak Shaklee. Alhamdullilah Rania sukakannya kerana vitamin dari Shaklee semua sedap-sedap. Yanie berikan Rania mealshake, omega guard & chewable vitamin c. Jom kita tengok dibawah jenis-jenis vitamin yang Rania ambil.


Cadangan Supplemen Untuk Kanak-Kanak.




1. Meal Shakes

# Minuman berperisa vanila yang lazat dan disukai anak-anak.
# Mengandungi 19 vitamin dan mineral penting.
# Rendah lemak dan rendah glisemik.
# Sumber protein dan kalsium.
# Sesuai untuk hidangan sarapan pagi dan sebelum tidur.


2. OmegaGuard

# Penting bagi perkembangan dan fungsi otak.
# Meningkatkan sistem imunisasi.
# Menapis segala virus dan bacteria daripada badan.
# Kanak-kanak yang mengambil Omega-3 sedari kecil dapat mengurangkan jangkitan pernafasan.


3. Chewable Vita-C @ 100mg

# Menguatkan Fungsi Imunisasi. Tubuh badan anda boleh melakukan banyak perkara, tetapi ia tidak boleh membuat atau menyimpan vitamin C.
# Membantu mengekalkan pertahanan semulajadi tubuh badan.
# Membantu anda menjaga kesihatan gigi dan gusi serta struktur tulang. Ia sangat penting bagi gigi yang kuat dan gusi yang sihat.
# Meningkatkan penyerapan zat besi daripada sumber bukan daging.
# Untuk kesihatan tulang, gigi, gusi serta juga struktur am tubuh badan.


Jom kita dapatkan Set Vitamin Kanak-Kanak dari Shaklee ini untuk si manja anda. Berikan yang terbaik untuk si manja anda. Dapatkannya daripada yanie sendiri. Boleh hubungi yanie di talian :

Email : elyanie_cheros@yahoo.com
SMS@Whatsapp : 019-4644386

No comments:

Post a Comment