ESP Buat Kulit Jadi Putih & Cantik.


Assalammualaikum Semua Follower yang cantik dan comel semua. Wah hari ini yanie rasa sangat bahagia dan gembira nak share dengan korang semua. Bulan ini promo hebat untuk anda semua. Yanie dapat result yang best. Dulu kulit yang gelap serta tidak yakin diri ini cantik. Alhamdullilah yanie hampir 1tahun 3bulan consume HOT ITEMS dari Shaklee. 

Korang tahu tak apa HOT ITEMS yang yanie maksudkan?

Tentunya ENERGIZING SOY PROTIEN (ESP) .
ESP adalah serbuk protein yang berkualiti tinggi dan telah melalui kajian klinikal yang paling banyak di US sebelum dikeluarkan di Malaysia. ESP bukan produk yang cikai dan sebarangan yang boleh dapat di tepi jalan dan pasar malam. ESP ini mengandungi kacang soya non -GMO dan mengandungi 22 jenis asid amino, yang penting rendah lemak dan rendah kolestrol yang tidak boleh dihasilkan oleh badan seseorang manusia.

Yanie memang paling suka ESP ini kerana ianya buat kulit kita jadi putih dan cantik. Jangan korang cakap makan sehari boleh putih dan cantik pulak kulit. Produk daripada Shaklee ini semulajadi jadi dia ambil masa bagi seseorang yang mengamalkan. Bukan semua orang sama tahu. Walaupun korang makan ESP tapi pengambilan air tidak cukup 3liter sehari yanie akan say pada korang semua hye hye bye bye la yerk. Nak tahu kenapa korang perlu minum air banyak bila korang semua amalkan supplemen. Jom KLIK link disini yerk semua kesayanganku : Sehari Wajib 3Liter Air Untuk Anda.


GAMBAR 2012 : Kulit gelap dan tona tidak sekata.
Makeup dengan tebal.
Kulit berminyak dan warna kulit bertompok-tompok.


GAMBAR DUA-DUA DIATAS TAHUN 2014 : Kulit makin cerah dan tona sekata. 
Makin cantik kulit muka yanie. 
Bila sentuh lembut dan halus jer. 
Yanie tak tipu, korang jumpa yanie boleh rasa sendiri.

ESP memang best tahu. Bukan sahaja boleh minum malah boleh buat masker lagi. Bukan yanie seorang jer sukakannya. Ramai yang berpuas hati. ESP boleh buat kulit jadi putih dan cantik kepada semua yang konsisten dengannya. 

Nak tahu betul or tidak??

Soya yang terbaik di dalam ESP dapat meningkatkan kolagen di dalam sel badan seseorang. Dengan meningkatkan usia maka ia akan menyebabkan penghasilan kolagen oleh tubuh semakin merosot dan berkuragan. Kolagen merupakan khasiat yang penting dalam mengekalkan kelembapan serta keanjalan kulit. Soya di dalam ESP berperanan dapat melembapkan kulit serta membantu memperbaiki tekstur kulit jadi ia bertindak sebagai pelembap dan menjadikan kulit akan kekal lembut segar putih dan akan menjadi lebih cantik. Ia juga dapat membantu melindungi kulit dari sinaran UV.

Khasiat yang terdapat dalam ESP SHAKLEE bukan sahaja buat kulit jadi putih dan cantik :- 
  • Menjadikan kulit muka cantik, putih, halus, gebu dan berseri.
  • Memberi tenaga, badan semakin sihat dan kurang letih.
  • Sangat membantu menghasilkan susu dengan lebih cepat dan banyak.
  • Membantu menghaslkan susu yang lebih pekat dan berkrim, kesannya bayi anda akan cepat kenyang dan kurang meragam.
  • Membantu perkembangan fetus dan memastikan kesihatan ibu hamil di tahap optimum.
  • Berkesan dalam menganjalkan kulit, dan sangat digemari oleh kaum wanita bagi menganjalkan kembali payudara yang kendur.
  • Cepat kenyang dan membantu dalam pegurusan berat badan.
  • Berupaya menghilangkan parut jerawat di muka, kerana terjadinya parut akibat kekurangan protein untuk membentuk sel baru dan menyingkirkan sel kulit mati.

PROMO OKTOBER : BELI 6 DAPAT 7
CEPAT DAPATKAN DARIPADA YANIE.
JANGAN TUNGGU LAGI.
SESUAI UNTUK ANDA SEMUA.
HUBUNGI YANIE CEPAT UNTUK DAPATKANNYA SEGERA



Email : elyanie_cheros@yahoo.com
SMS@Whatsapp : 019-4644386

No comments:

Post a Comment