Shaklee Boleh Bagi Anda Subur.

Alhamdullilah Syukur Kehadrat Ilahi dengan ini yanie boleh sharekan lagi pengalaman sendiri dengan Set Kesuburan Shaklee yang sangat hebat bersama anda semua yang yanie sayang dan hormati sekalian. Memang tak dijangkakan lagi bahawa ramai orang di luar yang menggunakan supplemen shaklee tanpa menjadi ahli akan berkongsi pengalaman mereka kerana sangat berpuas hati dengan Supplemen Shaklee yang super duper berkesan, selamat, semulajadi dan halal untuk kita semua beragama Islam. 

Antara yang memang pengguna setia sudah tentunya yanie kerana yanie adalah salah seorang yang terlalu sayang dan jatuh cinta dengan Shaklee. Memang tak dijangka bahawa yanie sendiri akan 100% buat keputusan resign kerja untuk fulltime Shaklee. Memang itu adalah impian yanie. Nak kerja dari rumah dengan pegang income sendiri untuk bantu keluarga tersayang. Nanti sudah kahwin nak jaga anak dan suami dirumah.

Nak Kahwin Tapi Period Tak Teratur & Bermasalah?



Pengalaman Yanie Sendiri :-

Semasa yanie belajar di POLIMAS, Kedah yanie ada masalah yang amat merungsingkan bagi sesorang wanita bila period tidak datang setiap bulan. Masalah period yang yanie hadapi sangat tidak teratur. Hampir 6bulan period yanie tak datang sesama yanie belajar di sana. Yanie jadi semakin stress, belajar langsung tidak fokus, selalu berfikir negative, selalu berfikiran yang yanie ada masalah kesihatan dan macam-macam lagi yanie fikiran. Sampai yanie pergi ke hospital dan klinik untuk buat pemeriksaan masalah yang yanie hadapi. Kita sebagai wanita memang sangat takut jika period tidak datang dengan betul kerana akan jadi masalah selepas berkahwin.

Alhamdullilah akhirnya yanie berjumpa dan mencuba SET KESUBURAN SHAKLEE. Yanie konsisten dengan set tersebut selama 3bulan berturut-turut. Syukur masalah tersebut yanie sendiri dapat hadapi. Now period yanie normal. Sukanya sebab tak perlu risau lagi. Terima Ya Allah. Terima Kasih Shaklee sebab banyak bantu.

Inilah Set Kesuburan Shaklee yang yanie sendiri amalkan tahu selama 3bulan berturut-turut.


SET KESUBURAN UNTUK ANDA SEMUA.

Pengalaman bantu orang subur dan di sahkan hamil :-

Double Line : Positive

Alhamdullilah yanie dapat bantu jiran yanie yang menunggu baby ketiganya selama 4tahun. Akhrinya konsisten selama 3bulan akhirnya dapat berita gembira untuk suami tersayang. Yanie sendiri rasa bersyukur sebab dapat bantu orang dan gembira kerana akan bertambah ahli syurga di atas muka bumi Allah.

Ada seorang customer downline yanie yang hampir tunggu kelahiran baby keduanya hampir selama 12tahun tanpa berputus asa dan ikhtiar dengan mencuba set kesuburan shaklee dengan konsisten hanya 1bulan berturut-turut tanpa skip. Akhirnya disahkan hamil juga. Syukur sangat. Hanya Allah sahaja yang tahu betapa gembiranya kami sebagai pengedar Sah Shaklee dapat membantu anda yang alami masalah sukar hamil dan period tidak teratur.

 Jadi jangan malu dan segan untuk berkongsi masalah dengan yanie. InsyaAllah dengan izin Allah yanie akan bantu anda yang mengalami masalah sukar hamil dan perioad tidak teratur. Sama-sama kita ikhtiarkan dengan cara mengamalkan supplemen Shaklee dengan memohon kepada Allah S.W.T.

Email : elyanie_cheros@yahoo.com
SMS@Whatsapp : 019-4644386

No comments:

Post a Comment