Set Kanak-Kanak Sihat & Pintar.

Assalammualaikum kepada semua kaum ibu dan bapa diluar sana yang sedang baca entry blog yanie ini. Yanie hari ini nak kongsikan dengan anda semua kebaikan yang anak-anak buah yanie dapat dengan makan supplemen Shaklee dari umur 1 tahun. Hanya anak-anak umur 1tahun keatas yang digalakkan mengambil makanan tambahan. 

Di bawah ini yanie ada sharekan Poster yang sangat cantik berwarna warni yang di buat khas untuk anda iaitu Set kanak-Kanak Sihat & Pintar. Anda ingin dapatkannya tentunya daripada yanie sendiri. Set Kanak-Kanak Sihat & Pintar ini daripada Shaklee. Shaklee adalah Syarikat Makanan Tambahan No 1 Di Dunia & Antarabangsa. Ramai ibubapa diluar sana yang sangat berpuas hati dengan set ini kerana banyak kebaikan yang dapat. Jom kita lihat di dalam Poster dibawah setiap kebaikan produk. Yanie sudah sediakan. Jadi anda perlu baca dan buatlah pilihan yang bijak untuk si manja anda yang di anugerah dari Syurga oleh Allah. Jangan kita sia-siakan mereka kerana atas kepentingan diri sendiri.
Jadilah ibubapa yang prihatin kepada anak-anak.



Walaupun yanie belum berkahwin dan belum mempunyai anak yanie tetap prihatin kepada anak-anak buah kesayangan yanie. Yanie sendiri sediakan makanan tambahan untuk mereka. Kerana makanan tambahan sangat penting untuk kanak-kanak yang ingin membesar dengan tumbesaran yang sihat dan otak yang cergas. Korang tengok sendiri yanie sediakan 1 set kanak-kanak sihat & pintar untuk mereka. Semoga mereka membesar dengan sihat, pintar, bijak dan cergas.


Inilah 3 orang anak buah yanie yang membesar dengan sihat, pintar, bijak serta aktif yang sangat luar biasa. Mereka membesar dengan tumbesaran yang sihat serta mendapat nutrisi yang sangat baik untuk kesihatan mereka. Daripada kesan yang yanie nampak mereka bertiga ini mudah faham apa yang kita cakap. Pandai main game di dalam tablet masing-masing walaupun baru umur 1tahun lebih. Kuat makan makanan yang sedap-sedap sahaja. Yang tak sedap mereka tak nak makan. Hahahah. Dah pandai memilih kerana otak-otak mereka sedang berhubung. Ya Allah suka yang tengok mereka membesar. Masalah sembelit sudah tiada. Masalah kesihatan demam , selsema & batuk pun sudah jarang dijangkiti. Kerana dari makanan tambahan ini mereka dapat banyak nutrisi yang hebat tanpa diganggu dengan sebarang bakteria.

Rania Zulaikha
2 Tahun 1 Bulan

Muhammad Amir Asyraf
Muhammad Ammar Asyraf
1 Tahun 7 Bulan

Nak tahu lebih lanjut untuk set kanak-kanak sihat & pintar
Anda sendiri boleh dapatkannya daripada yanie. 
Jangan tunggu lagi. 
Berikan Nutrisi sihat untuk si manja anda.
Anda layak dapatkannya untuk jaga kesihatan mereka.

Email : elyanie_cheros@yahoo.com
SMS@Whatsapp : 019-4644386
FB PAGE :https://www.facebook.com/ElzaVitacom

JOM TONTON VIDEO DI BAWAH : ANAK KURUS KERING & KERAP SAKIT !


No comments:

Post a Comment