TESTIMONI VIVIX : PARAS GULA DALAM DARAH TINGGI !


VIVIX SHAKLEE
RM475.00
ANTI-PENUAAN

Yanie nak share dengan anda semua kesayangan yanie. Testimoni vivix yang fresh baru keluar dari oven iaitu pesakit menghadapi masalah kencinh manis. Alhamdullilah yanie sendiri rasa sangat bersyukur serta terharu bila kawan yanie mak dia akhirnya sembuh sepenuhnya dengan vivix tanpa perlu cucuk-cucuk sendiri.

TESTIMONI VIVIX DARI MAK KAWAN :

Sebelum mencuba vivix mak dia ada masalah kecing manis yang teruk. Setiap hari kena cucuk insulin sendiri. YaAllah sakitnya nak kena cucuk. Alhamdullilah dia ikhtiar dengan vivix dari Shaklee. Hanya 1bulan beliau konsisten dan berdoa pada Allah. Akhirnya mak kawan yanie buat check up di hospital dan dapat result yang sangat mengejutkan. Doktor sendiri tidak percaya dengan keputusan itu. Kencing manis mak dia sudah stabil dan tidak perlu cucuk insulin lagi sendiri.

Syukur Alhamdullilah ikhtiar dengan vivix shaklee tanpa putus asa dan berserah serta berdoa pada Allah. Akhirnya mak dia hidup lebih sihat dan bahagia dengan kesihatan yang sihat sepenuhnya. Amin.

Bersujud syukur kepada Ilahi kerana penyakit kencing manisnya sudah sembuh. Kepada anda diluar sana. Mak abah anda yang menghadapi masalah kencing manis boleh ikhtiar dengan vivix. Tak cuba tak tahu. Sudah cuba pasti jatuh cinta.

INI TESTIMONI YANG SUDAH BERJAYA DENGAN VIVIX :








Nak tahu lebih lanjut tentang vivix mahupun set kencing manis. 
Anda sendiri boleh terus hubungi yanie. 
Jom kita sama-sama jaga kesihatan abah & mak kita.
Anda layak untuk membalas jasa mereka.

Email : elyanie_cheros@yahoo.com
SMS@Whatsapp : 019-4644386

No comments:

Post a Comment